poniedziałek, 26 września 2016

September

 Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie wrzesień był wyjątkowo udanym miesiącem i jeżeli reszta roku szkolnego pójdzie mi tak samo, to nie mam co się martwić egzaminem gimnazjalnym oraz tym, czy dostanę się do wymarzonego liceum. Marzenia..wiadomo że początek roku zawsze jest najlepszy, wpadają najlepsze oceny, a my mamy jeszcze wystarczająco energii by wstawać codziennie o 6 i przygotowywać się na wszystkie lekcje. Żartowałam. Mamy energię chociaż odrobić cokolwiek, a nie, tak jak za jakiś czas będzie, przepisać z internetu. Jeżeli jesteś osobą, która przez cały rok przygotowuje się na każdą lekcję dnia następnego, to naprawdę Cię podziwiam. Ja nie mogłabym znaleźć tyle siły woli oraz przede wszystkim czasu na to, ponieważ zawsze wynajduje sobie jakieś zajęcia pozaszkolne, na przykład blog. Swoją drogą muszę się Wam pochwalić moim malutkim osiągnięciem (aka największym i jedynym w mojej karierze blogerki), a mianowicie tym, że ddob.com wstawiło na swojego facebooka mój ostatni post dotyczący taniej siły roboczej. Bardzo się cieszę, że został przez nich zauważony szczególnie, że porusza on tak ważny temat, dotyczący nas wszystkich. 

 Co tam jeszcze...ah no tak! Nareszcie mamy jesień czyli moją ulubioną (zaraz po wiośnie) porę roku. Nie wiem dlaczego, ale dla mnie jesień jest najpiękniejszą i najbardziej inspirującą porą roku. Zawsze na jesieni chodzę na sesje zdjęciowe w plener, ponieważ dla mnie natura wtedy wygląda najbardziej zjawiskowo. Może jeszcze nie wszystkie drzewa zdążyły się zaczerwienić, ale i tak w powietrzu czuć już ten klimat. Obiecuję, że kiedy wszystkie drzewa będą już cudownie ubarwione pójdę na kolejne zdjęcia, by oddać prawdziwą magię tej pory roku (u know, potarzam się w liściach, poskaczę wśród drzew). Jak na razie, by nieco wprowadzić Was w jesienny nastrój zostawiam Wam moje prawie jesienne zdjęcia i playlistę na spotify, którą stworzyłam specjalnie dla Was. Są na niej, według mnie, najlepsze nastrojowe piosenki. Dużo gitar, spokojnych brzmień i piosenek do posłuchania w chłodne jesienne wieczory, by poczuć ciepło na serduchu. 
A jak Wam minął wrzesień?Jesteście zadowoleni z ocen?Jakich piosenek Wy słuchacie jesienią?Podoba Wam się moja playlista?

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny las! Uwielbiam w nim sesje:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sceneria i piękna ty
    www.lussja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieiknę zdjęcia. Tak na marginesie też uwielbiam jesień :)
    https://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie ktoś! :D
      Wszyscy narzekają, że tak zimno i mokro, ale tak naprawdę jesień to najpiękniejsza pora roku.

      Usuń
  5. Ale piękna jesienna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie wrzesień był stresujący, ale z powodu prawa jazdy. W trakcie jesieni słucham takiej samej muzyki jak zawsze, ale może właśnie stworze sobie playlistę z trochę innymi kawałkami :)
    Pozdrawiam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że udało Ci się zdać ;)

      Usuń
  8. Dla mnie wrzesień jest zawsze chłodnym kubłem wody na rozgrzaną upałami głowę. Pozdrawiam!
    Blog Mavseliny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :)

    może wspólna obserwacja? :)
    Zapraszam https://katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie wrzesień strasznie pracowity, ale cieszę się słoneczną jesienią jak na razie i mam nadzieję,ze jak najdłużej się utrzyma, bo tylko taką jesień kocham <3 Piękna stylizacja ! http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj u mnie wrzesień był średni a ostatni dzień to już porażka. Świetne zdjęcia!! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jesienne klimatyczne zdjecia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka przepiękna spódniczka ! Super outfit, bardzo jesienny :D

    luszii.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia i stylizacja!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem oczarowana Twoim blogiem, świetna tematyka i bardzo oryginalne zdjęcia !
    :-)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś przepiękna, mam nadzieje, że dostaniesz się do wymarzonego liceum ale z doświadczenia wiem, że nie masz co się martwić :*
    Zapraszam do mnie vviktooria.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń