sobota, 17 września 2016

Pierwszy post

 W życiu każdego człowieka nadchodzi taki moment, kiedy ich pomysły i plany chcą wyjść na wierzch stając się prawdziwymi rzeczami. Dobra może nie w życiu każdego człowieka. W moim życiu. Uznałam, że blog będzie świetnym miejscem do urzeczywistniania moich pomysłów i jakichś tam projektów. Fakt faktem, miałam wiele blogów przed tym, ale za każdym razem kiedy zakładam nowego, czuję nową wenę i moc do działania. Muszę też wspomnieć, że jeszcze nigdy nie założyłam takiego bloga, który nie byłby lifestylowo-modowy. Okej, na tym będzie też trochę mody i życia ale nie tylko. Chciałabym żeby było tutaj wszystko, dosłownie. Wszystko co mnie interesuje, wszystko co składa się na tą skomplikowaną osobę jaką jestem. Może nie jestem najciekawszą dziewczyną na świecie, ale mam wiele przeróżnych zainteresowań i tutaj mam zamiar się nimi z Wami podzielić. Dużo też rozmyślam nad różnymi, odległymi lub mniej odległymi tematami więc na pewno nie zabraknie postów z przemyśleniami. Jednym z moich takich mniejszych zainteresowań jest fotografowanie. Uwielbiam uchwytywać na zdjęciach piękne chwile, które już nigdy się nie powtórzą albo krajobrazy, których prawdopodobnie już nigdy nie uda mi się zobaczyć w tej samej kompozycji. Mam na myśli, że nawet jeśli przyjadę w to samo miejsce za jakiś czas, to już nie będzie to samo, ponieważ na pewno minimalnie krajobraz się zmieni, jakiegoś drzewa nie będzie, inne będzie bardziej pochylone, bądź łyse. Krajobraz nie będzie identyczny do tego uchwyconego na zdjęciu i to jest niesamowite, że możemy mieć niepowtarzalne chwile na fotografiach, do których później możemy wracać latami.

 Kolejną rzeczą, którą kocham robić jest podróżowanie i odkrywanie nowych pięknych miejsc. To jedno z najlepszych uczuć na świecie, być w miejscu, w którym nigdy wcześniej nie byłaś, poznać inną kulturę, zobaczyć jak żyją ludzie w innych krajach. Przy okazji, kiedy wyjeżdżam za granicę z jakąś zorganizowaną kolonią, mogę poznać kogoś w moim wieku, z Polski, a później po powrocie utrzymywać kontakt, co zazwyczaj się nie udaje, ale i tak fajnie mieć znajomych w różnych zakątkach kraju, kto wie? może kiedyś nadarzy się okazja by się spotkać.
  Do opublikowania w ogóle tego bloga zbierałam się na prawdę długo, ponieważ cały czas coś mi nie pasowało. Ciężkie jest życie perfekcjonistki. Nienawidzę kiedy coś jest nie tak, jak chciałabym żeby było, dlatego też mój blog musiał być dopracowany w 100% (przynajmniej na tyle, na ile pozwalają mi moje umiejętności) i w chwili obecnej jestem z niego zadowolona w 80%. Wiadomo, zawsze może być lepiej, ale z czasem na pewno będę wprowadzać tutaj zmiany i poprawiać wszystko co mi nie odpowiada. Jak na razie zadowólmy się tym wyglądem. Nigdy nie wiem co pisać w takich pierwszych postach, ale ten wyjątkowo dobrze mi się pisało. Mam nadzieję, że nieco Was zaciekawiłam tym co tutaj będzie oraz sobą i zostaniecie tu na dłużej.
Do następnego posta!

19 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie, oby ta motywacja została w tobie na długo i życzę powodzenia :)

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja próbowałam wiele raaazy i chyba musiałam dojrzeć, żeby zostać przy jednym blogu ;) Powodzenia!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci powodzenia w blogowaniu! Zapowiada się świetnie :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! :) Najbardziej chwyciło mnie to o podróżowaniu. Bardzo chciałabym móc zwiedzić obce kraje, poznać nowych ludzi - czy to samopas, czy w zorganizowanej grupie. Udało mi się to tylko podczas wymiany z Holandią, na więcej nie starczy mi niestety pieniędzy. może kiedyś, kto wie? :)
    Powodzenia w blogowaniu! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci dużo wytrwałości w prowadzeniu bloga, ponieważ potrzeba dużo cierpliwości oraz samozaparcia, ale po dłuższym czasie widać efekty :)

    Pozdrawiam
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię podróżować. Zwiedzanie nowych miejsc i poznawanie ludzi to coś co uwielbiam <3
    Życzę Tobie dużo weny i wytrwałości w blogowaniu :)

    Obserwuje, bo bardzo mnie zaciekawiłaś swoją osobą :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. życzymy wytrwałości w blogowaniu!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  8. NO to powodzenia w blogowaniu kochana :D
    może obserwujemy?

    http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz cudownie!

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog zapowiada sie ciekawie, również kocham podróżować i nie mogę uwierzyć,że jest tyle pięknych miejsc, a ja ich wszystkich raczej nie zobaczę :( Życzę powodzenia,na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy post zawsze sprawia największą trudność. Ten perfekcjonizm nie tylko u Ciebie się znajduje, sama mam często wrażenie, że wszystko nie jest dopracowane. I ile bym nie poprawiała to nadal coś mi nie będzie pasowało. Życzę powodzenia w blogowaniu, zapowiada się ciekawie.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby tej motywacji nadal przybywało! Ładne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  13. No to witamy w blogosferze :)) Super stylizacja, uwielbiam bandanki na szyi.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się ubierasz! :)

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, nowy wpis :)
    klik ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz! Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga, buziaki ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, życzę powodzenia i wytrwałości :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudownie, tez byłam w Wenecji i bardzo żałuje ,że nie mialam wtedy aparatu

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No to nic mi innego nie pozostaje jak życzyć Ci powodzenia. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń